dilluns, 11 de febrer del 2013

La Lili, una anglesa moreneta

La Lili ha sigut companya meva des de P3 i ara, a 1r d’ESO, ens hem separat. Tot i així, fora de l’escola ens veiem dilluns, dimarts, dimecres i dijous. Ahir, per exemple, vam quedar per estudiar juntes:
Estava preparant-ho tot quan va sonar el timbre. Vaig despenjar l’intèrfon i vaig sentir la seva veu aguda:
-Hola!
La veritat és que no sempre saluda, o no sempre ho fa de la mateixa manera. Tot depèn del seu estat d’ànim i de la situació.
Al cap d’una estona, va entrar. Portava els cabells sense lligar, en una bossa tot el que necessitava i entre les mans el llibre de “LA PRINCESA DE LA OSCURIDAD”. És part d’una col•lecció que ens agrada molt a les dues. Si no se n’ha llegit un, el porta amb ella fins que se l’acaba. Si no, no sol portar cap llibre a mà.
Va passar cap al menjador caminant lleugera, gairebé saltant i mig de puntetes. Es va asseure i, mentre parla distretament amb mi, ho va organitzar tot. Em va preguntar què havia de fer i estudiar i va planificar la tarda.
Mentre estudiàvem, vam riure molt. Ella és una persona molt divertida i sempre està oberta a conèixer gent.
Ja eren les cinc i vaig portar unes cireres. Ella les va comptar, dividir i en va fer dos grups, un per a cada una. Després va ser l’hora i se’n va anar:
-Bye bye.
No em va sorprendre que em digués adéu en anglès, ja que el seu pare és d’Anglaterra i a casa seva normalment parlen en aquest idioma. 
La meva amiga és morena i esvelta, és morena perquè la seva mare és d’Argentina. Té els cabells llisos i castanys, els ulls marrons i brillants, una mica arrodonits i la mirada transparent. Té el nas arrufat i les galtes molsudes. Els seus llavis prims enquadren una boca de dents blanques i petites.
Té els membres delicats i els peus petits.
Té molts defectes que es manifesten clarament. Però tot i així, és una noia que se’t fica molt endins.

Alba

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.